Brza i sigurna dostava

babyhelp.hr dostavlja proizvode i usluge na području Republike Hrvatske. Vaša pošiljka je osigurana od gubitka u dostavi na cijelom području dostave.

 

Više o našoj usluzi dostave proizvoda možete dobiti na broju telefona 01/4844-632 (cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika) ili e-mail adresi info@babyhelp.hr.

 

Uvjeti dostave

Dostava se vrši do primatelja pošiljke. Dostava se vrši putem prijevozničke tvrtke (GLS) koja obavljaja usluge transporta. U suradnji sa svojom prijevozničkom tvrtkom babyhelp.hr nudi pouzdanu i fleksibilnu uslugu dostave do krajnjeg primatelja. Tehnika dostave do krajnjeg primatelja se vrši u sljedećim koracima:

  1. Rano obavještavanje primatelja paketa o dostavi putem e-maila ili sms-a!

  2. Putem linka dobivenog u e-mail ili sms obavijesti, primateljima je na raspolaganju širok izbor opcija za dostavu paketa, čak i prije prvog pokušaja isporuke.

  3. Tri pokušaja dostave.

  4. Dostupnost dodatnih opcija dostave prije samog slanja pošiljke ili nakon prvog neuspjelog pokušaja dostave:

             - Dostava na izvornu adresu, ali na određeni datum.
             - Dostava na drugu adresu.
             - Dostava i odlaganje paketa na određenom mjestu bez dokaza o isporuci (POD)
             - Osobno preuzimanje paketa u GLS područnom skladištu (depo-u).
             - Odbijanje preuzimanja paketa.

 

Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 600 kn. Za naručenu robu u iznosu manjem od 600 kn, dostava se naplaćuje u paušalnom iznosu od 35,00 kn.
Prijevoznička tvrtka (GLS) dostavlja proizvode ili usluge u roku od maksimalno 48 sati od preuzimanja pošiljke u skladištu babyhelp.hr (ne računajući vikende i praznike). Iznimka su otoci gdje se dostava vrši u roku od maksimalno 72 sata od preuzimanja pošiljke u skladištu babyhelp.hr.

 

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

babyhelp_logoBabyHelp team